Een weekje vrij:

Zo mijn weekje vrij samen met mijn man zit er op. Ik mag woensdag weer werken, maandag mag hij weer aan de slag.
Maar ik heb maandag iets op de planning staan, waar ik enorm tegen op zie. Daarover later meer in dit blogje.
Nu eerst een kleine samenvatting van ons weekje vrij.
Veel geborduurd heb ik niet, tot nu toe staat het Randje project er zo bij:
Niet heel erg ver. Ik zag tot mijn schrik op Randje per Week, dat een van de nieuwe randjes er 1 met stiksteken is. Nu ben ik niet zo'n fan van stiksteken....ik denk er na om dit randje over te slaan. Eens kijken wat volgende week het nieuwe randje wordt.
Ik leg ook even het Randjes project weg, het werd een verplichting: ik moet het af hebben voor zaterdag....
En als er bij mij iets verplicht moet, dan doe ik het juist niet!
Dus ga ik maar weer verder met mijn Square, totdat ik weer zin heb, om de Randjes op te pakken.

Wat heb ik dan wel gedaan in de week vrij? Lekker niets! Heerlijk aan rommelen.
We zijn een nachtje weg geweest. Naar een hotel op de Veluwe.
We zijn naar het Paleis 't Loo geweest.
Het was erg mooi daar!

 


Vandaag ben ik samen met mijn man en Hazel naar het Pan-Bos geweest.
We hebben heerlijk gewandeld.
Hazel vond het leuk om in de boom te zitten:


We kwamen veel sneeuwklokjes tegen. De natuur voelt de lente!


Wij liepen de oranje route, die onder andere langs de Atlantikwall liep.
De Atlantikwall, of de Atlantische muur , is gebouwd door Duitsland in de Tweede Wereld oorlog.
Deze muur liep van Noorwegen via Denemarken, Duitsland, Nederland, België, Frankrijk tot aan de grens met Spanje. Hij is niet in zijn geheel af gemaakt.
In dit bos staat nog een stukje muur van de Atlantikwall, verder op in de duinen zijn ook bunkers te zien.
In Noordwijk is er ook een bunkermuseum.




Na heerlijk hebben gewandeld, was het tijd om even de benen te strekken.
Onder het genot van :
Appeltaart met koffie en verse muntthee!

Ik zag aan een tafeltje verder op de ouders van een oud-collega zitten. We zijn er gezellig bij gaan zitten.
Hennie, de moeder, heeft een eigen bedrijfje: de Historicaldolls.
Een foto uit haar album:
Dit is Hennie, ze maakt haar kostuums allemaal zelf!


Hazel zag onderweg naar het hertenkamp, nog een uil. Hazel moest aan Ulle denken,




dus moest ze op de foto met de uil.


We hebben heerlijk gewandeld en de appeltaart was ook erg lekker.


Morgen is de dag waarop ik al een heel jaar tegenop zit. Namelijk ik ga naar de kaakchirurg..
Je hoort van die horrorverhalen over je verstandskiezen trekken....
Wens me maar succes.




Reacties

  1. Hallo Celine, wat leuk dat je mij hebt genoemd in je verhaal van deze dag!!
    Wel jammer dat ik geen kennis heb gemaakt met Hazel, wist niet eens dat je haar bij je had vanmiddag. Volgende keer moet je ons maar eens voorstellen haha.
    Groetjes van Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk gewandeld zo te lezen.
    Succes morgen, Ik zal voor je duimen.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Bij mij viel de kaak chirurg reuze mee dus maak je niet te druk! Ik zal voor je duimen en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weekje en voor morgen......heeeeeeeeeeeeel veeeeeeel STERKTE
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes bij de kaakchirurg, je zal het best overleven...maar toch, heel veel sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooh, lieve , lieve Céline....
    Hopelijk is alles goed gegaan vandaag bij de kaakchirurg. Heb aan je gedacht ;(

    En wat heb ik genoten van je mooie blogje, dank je wel.
    Hele dikke kussss xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pffffffff hopelijk is het goed gegaan bij de chirurg. Ik ben ook één van die horrorverhalen haha. Maar getroost, het komt ook allemaal weer goed. Je foto's zijn prachtig, een heerlijke week heb je gehad.
    En die stiksteekjes vallen heel erg mee hoor, ik ben er geen fan van maar deze waren prima te doen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten