Zo veel te vertellen!

Waar zou ik eens beginnen? Ik heb veel te vertellen. Pak iets te drinken erbij, want het is veel om te lezen.

Ik begin bij de post. Op mijn deurmat lag vandaag 2 postcrossings kaarten. Kaart links komt uit Tsjechië, de rechter uit Finland. Er staat inderdaad het Zweedse koningshuis op de kaart, die had de postcrosser uit Zweden voor me gehaald.



Maar er lag nog meer voor me bij de post. Een tijdje terug had ik gereageerd op een berichtje van Marmarel.
Zij had zo'n mooie sleutelhanger gemaakt. En nu heeft ze hem opgestuurd naar mij.
Er zat ook een lief kaartje erbij.




 Onze hobbykamer is boven, dus toen ik naar beneden wilde gaan, kwam ik iets vreemds tegen.


 Een uiltje met een muts op. Op zich is dat niet vreemd, want het is koud buiten , ook voor uilen.
Maar hij had een brief bij zich. Is het voor mij?



 Nee! Het is voor Hazel.
Hazel ligt tegenwoordig bijna de hele dag in bed. Nu dus ook. Ik ging kijken of ze bezoek kon ontvangen.


 Ze heeft altijd een kaarsje aan, voor Haakjuffie, want Hazel is gemaakt door Haakjuffie. En zoals de meeste weten, gaat het niet goed met Haakjuffie.

Zodra Hazel hoorde, dat er bezoek voor haar was, sprong ze uit bed. Ze vroeg vriendelijk aan de Maus, olifant en Freshmir ( dat is de gele beer ) om haar alleen te laten met haar bezoek.
Dat deden ze.


De uil met de rode muts kwam naar haar toe en gaf haar de envelop. Wat zou er in zitten?


Ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig wat er in staat. En zeker van wie hij is...
Maar Hazel gaf niets prijs. Ze hield haar kaken stijf op elkaar.
Ik mocht wel een klein beetje zien:

Nou daar ben ik wijzer van geworden....
Hazel borg de brief goed op. Ik mocht niet zien waar, want ik hoefde niet alles te weten.

Ik ging naar beneden, keek de Olympische Spelen met het springen van de schans voor vrouwen.
Toen ik naar boven kwam, zag ik dit:

Hazel was naar mijn make-up spullen gelopen.
Ze had al iets uitgezocht.


Rode lippenstift, rode nagellak, oorbellen, mijn nieuwe ketting en een geurtje.
Nu vraag ik me af wat er in de brief stond.
Ik heb Hazel weten te overtuigen dat ze dit niet nodig heeft. Ze is al van zich zelf al mooi genoeg.
Hazel zag het ook,  maar was niet tevreden over haar strikje.
Ze vond hem lelijk, ze wilde wat anders.
Na lang zoeken in mijn linten voorraad, heeft Hazel 2 linten gevonden.
Een roze lint en een roze lint met witte stippen.
Hazel gaat na denken welke lint ze graag wil hebben.


Het laatste wat ik jullie nog wil laten zien, is mijn Randje per Week project.
Tot nu toe heb ik dit:


Ik hoop dat ik voor zaterdag helemaal bij ben.

Zo dit was het weer voor vandaag. 
Als ik het briefje vind, dan laat ik het weten wat er in stond....

Reacties

  1. Ooohhh!!! Nu hebje mij wel superbenieuwd gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaa uuuuuh ik wil het weten.........ben een Aagje......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ben ik toch wel heel benieuwd! :-) Leuk dat de sleutelhanger aangekomen is, veel plezier ermee!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee... nu moeten we wachten?????!!! Potverdrie, ik ben net als Esther een heel erg Aagje!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten