Leuke post.

Gisteren kwam ik thuis van een dagje werken. Op de deurmat lag een envelop voor mij.
Daarin zat een kaart van Elise, zij had vorig jaar een Bingo georganiseerd.
Ik heb daar aan mee gedaan, en wat schetste mijn verbazing, ik had Bingo.
Elise had verschillende leuke prijsjes, waaronder deze die ik heb uitgekozen:
De tas is gemaakt door Hanneke van Prutselz. Wij zijn er blij mee!
Een tasje, met kaart van Elise

Hazel laat zien dat het tasje aan 2 kanten te gebruiken is.

Zo ik hang tevreden zegt Hazel.





Dat ga ik nu doen met mijn borduurwerk erbij!

Reacties

  1. Wat leuk om t tasje hier terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt boffen, zo'n mooie tas!
    Als je mij je adres mailt (marmarel@hotmail.nl) stuur ik je graag een sleutelhanger toe (van mijn laatste blogje). Ik heb nog genoeg boekjes (en kraaltjes) over. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten