Hazel verteld:




Zo daar ben ik weer eens!
Voor de nieuwe volgers die mij nog niet zo goed kennen, zal ik me netjes voorstellen.
Ik ben Hazel, ik ben sinds 24 december 2013 bij Céline komen wonen. Hiervoor woonde ik bij Haakjuffie

Mijn vakantie was heel erg goed. Ik ben een weekendje weg geweest met de hele schoonfamilie van Céline, en ik heb een hele maand bij Ulle in het bos gelogeerd.

Nu zijn alle scholen weer begonnen en iedereen heeft vakantie gehad, dus kom ik weer in mijn bedje slapen.
Céline moet nog 1 week werken en dan heeft zij 3 weken vrij. Dat is wel hard nodig, want ze loopt achter met al haar projecten!
Ik geloof dat ik te veel in Ulle's bos heb gelogeerd, want zonder mij doet ze weer eens niets.

Als Céline niet aan haar Randjes borduurt, is ze bezig met haar kerst kussen. Ik laat hem even zien:












Bij Amarins las Celine over de Kerstruil. Dit leek haar een leuk idee. Ze heeft getwijfeld om mee te doen.
Maar ze gaat de sprong wagen, wil je ook meedoen, of weten wat het is, kijk dan bij Mevrouw Zondagssteek!
Ik vind het een heel mooi project.











Ik ga Celine weer eens aan het werk zetten: de Randjes moeten toch echt een keer bij gewerkt zijn!

Tot de volgende keer,

Liefs Hazel

Reacties

  1. Hoi lieve Hazel..

    Lang geleden dat je wat van me hoorde... maar dat komt door omstandigheden.
    Ik wilde je even laten weten dat ik erg blij ben met de lieve kaartjes die jullie me stuurden.
    En ook dat ik regelmatig bij jullie een kijkje neem hoor. Alleen lukt het me domweg niet om steeds te reageren, maar nu wilde ik het gewoon even doen.
    Blijf vooral bloggen, want daar maken jullie me heel heppie mee.
    Dikke kus * Haakjuffie * xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blog weer Hazel, fijn! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mopje die Hazel! En wat goed dat je al met kerst bezig bent, ik stiekem ook al, doe weer ene kerstswap met een andere blogster: 24 pakjes, dus vroeg beginnen is een must :) Je vroeg naar de hond. Ze is erg ondeugend en bijt veel kapot. Ik zal er binnenkort eens over bloggen :) Maar we zijn toch dol op haar hoor! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten