Van alles en nog wat.


Dit is een blogje waarin van alles voorbij komt. Over borduren, de herfst, Beauty en  Hazel & Ulle
Waar zal ik het eerst mee beginnen?


Borduren

Vorige week schreef ik dat ik lekker bezig was in het zonnetje met mijn Randjes per Week project.
Hoe ziet dat er nu uit?
Dit was de laatste foto:


Vandaag heb ik deze foto's gemaakt voor jullie. Ik vind dat ik goed bezig ben!



 Maar mijn Randje per Week project is niet het enige waar ik mee bezig ben. Ik ben momenteel in de kerst-sferen.  Mijn kerstkussen zag de laatste keer zo er uit:
 Daar is niets bij gekomen!
Maar toch heb ik aan mijn kerstkussen geborduurd.
Hoe kan dát nou? Vorig jaar ben ik ook een kerstkussen begonnen, lees het hier.
Zo zag die kussen eruit:

En nu? Dit is het resultaat:



Dit wordt een sok.






Herfst, Hazel & Ulle.

21 September is de herfst begonnen. Ik heb de zomer spullen op de vliering gezet, en de herfst spullen weer in de huiskamer. Hazel laat graag alles zien. Kijken jullie mee?

Ulle's bos, met een nieuwe bewoners.

De blaadjes vallen van de boom, de uilen zitten in de takken.

Gezellig bijkletsen en kennis maken met de 2 nieuwe bewoners.


Het kabouterdorp, de Efteling is er niets bij!

Beauty

Beauty loopt graag buiten, maar als ze binnen is, zit ze op de raarste plekjes.
Vandaag zat ze Kiekeboe te spelen.




Zo dit was mijn alles wat blogje. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Tot de volgende keer!

Reacties

Een reactie posten