Hazel's blog: Hangers


Vrijdagavond hebben Ulle en ik onze klomp weer gezet,
en mooie Sinterklaasliedjes gezongen, daarop heeft Céline gelet!


De volgende ochtend vonden wij dit in onze klomp, een groot kado.
Wat er in zit,  zie je zo.


Samen met Beauty op de tafel, pakte ik het uit.
Beauty keek de andere kant om, met haar snuit!


Zelf gemaakte kersthangers in onze boom,
dat is mijn grote droom.


Ulle zegt tegen mij: die kersthangers zijn zo fijn,
maar om ze te maken, mijn vleugels zijn te klein.
Maar ik zei: het is een bof!
Céline is met zwangerschapsverlof
Als zij deze hangers voor ons maakt, krijgt zij een zoen,
want ze heeft toch niets te doen!








Reacties

  1. Zo, jij wordt lekker aan het werk gezet Celine! Geef ze eens ongelijk. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha probleem opgelost dat worden de mooiste hangers ooit! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blogje! ik zag u via andere bloggers...groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten