Hazel's blog: Oh kom er eens kijken!

Gisteravond hebben Ulle en ik onze klomp weer gezet. We hebben samen Sinterklaas liedjes gezongen!
Hier is het klompje leeg...
Maar, kom eens kijken wat er vanochtend in het klompje lag?


Een zakje met chocolade Euro munten! Ulle vond het een mooi cadeau! Dank u Sinterklaasje riep hij heel luid.
Ik vind chocolade wel lekker, maar ik wil graag dit jaar een eigen kerstboom.
Ulle zei: Waarom wil je een eigen kerstboom? Is de boom van Céline en André niet mooi genoeg?
Ik vertelde aan Ulle dat dit jaar geen kerstboom wordt opgezet. Ulle vond het maar raar. Ik zei dat Céline dit jaar geen zin had in de kerstboom op te tuigen.  Daarom wil ik graag een eigen kerstboom. Met mooie dingen er in gehangen en een mooi lichtje.
Ulle vond dat ik dat niet aan Sinterklaas mocht vragen, Sinterklaas hoort namelijk chocolade letters, marsepein , pepernoten en taai taai poppen te geven. Oh en speculaas!
Je begrijpt het al, Ulle is een smulpaap. Hij zou bijna het zakje alleen opeten. 
Maar eerlijk zullen wel alles delen, ook de chocolademunten.

Ik hoop dat de Luisterpiet, mijn wens heeft gehoord. Het lijkt me echt heel erg mooi om straks bij onze eigen kerstboom te zitten. Uiteraard als Sinterklaas met de Pieten op de stoomboot naar Spanje zijn vertrokken.

Ulle vroeg: Wanneer mogen we weer onze schoen eh klomp zetten?
Ik keek op de kalender: 

Vrijdagavond 28 november mogen wij onze schoen eh klomp zetten!


Groetjes Hazel en Ulle

ps: nog een leuke foto van Beauty:



Reacties