Dankbare Dinsdag is bijna voorbij!

Dankbare dinsdag is bijna voorbij, daar mee bedoel ik niet dat de dinsdag voorbij is.
Nee, er zit een verandering aan te komen met betrekking tot mijn vrije dinsdag, het wordt misschien de donderdag. Maar zo ver is het nog niet. Tot die tijd, probeer ik op dinsdag een blog te schrijven.

Het is dinsdag vandaag, in het kader van Dankbare Dinsdag, ben ik dankbaar vandaag:

  • Dat mijn lieve man André  vandaag 35 jaar is geworden!
  • Dat we niet zijn weggewaaid met de storm
  • Dat ik lieve ouders heb, zij staan altijd voor ons klaar, en willen graag oppassen, ook 's ochtends vroeg.
  • Dat Naomi een lief meisje is, geen huilbaby, ja voor een schone luier of eten...

Mijn zwangerschapsverlof zit er helaas weer op. Ik heb 17 weken vrij gehad.
Sinds maandag 23 maart ben ik weer te vinden achter de kassa van de Appie.

Ik vond de eerste week wel wennen. Veel praten achter de kassa en veel mensen om je heen.
Klanten vroegen hoe het met me ging en wat ik gekregen heb, een jongen of een meisje. Ze wisten dat ik zwanger was, maar ik heb niet verteld wat het is.
Ik heb nu even een foto van Naomi bij mijn kassa, voor de klanten die er naar vragen.

Wat ook wennen is, de combinatie van werken, Naomi verzorgen, huishouden en hobby's.
Dat laatste schiet er vaak bij in. Mijn Postcrossing staat ook op een laag pitje.
Net zoals mijn voornemen om op elke dinsdag een blog te plaatsen voor Dankbare Dinsdag...

Mijn project voor het moment is de Madonna of the Streets.
5 maart 2015



28 maart 2015



Ik hoop vanavond weer te borduren als Naomi slaapt.

Tot gauw!

Reacties

  1. Je verlof is omgevlogen zeg....
    Suc6 met alles combineren en weer een nieuw ritme vinden en voor André, hoezeeeee
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal zeker weer wennen zijn, wel leuk dat er zo'n persoonlijk contact is op je werk! Prachtig borduurwerk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten