Borduur update

 Gisteren heb ik heerlijk in het zonnetje geborduurd aan mijn kerstkussen.
Grappig contrast: kerstfiguurtjes en zonnenbrand creme er naast...








Dit is het laatste figuurtje dat ik heb geborduurd op de kussen. Ik weet nu niet meer of ik het zo laat of dat ik nog meer figuurtjes erbij wil borduren.
Daarom zet ik het weg, totdat ik het weet.



Vanaf vandaag ga ik weer beginnen met iets nieuws.
Namelijk mijn oude project de pauw.
In 2015 ben ik er mee begonnen, toen zag hij er zo uit:
En gisteren toen ik hem te voorschijn haalde en alles weer erbij zocht , zag de pauw er zo uit:

Ik hoop vanavond na het eten en de afwas mijn borduurnaald weer op te pakken!

Reacties

  1. Jeetje leuk je kerst borduur moet er alleen niet aan denken dat het kerst is.gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten