Misbaksel

Ik heb van de week een misbaksel verstuurd naar mijn vriendin Isabella in Wageningen.
Ben benieuwd wat ze er van vind. Het duurt even voordat ik antwoord krijg, want ze is momenteel op vakantie.
Eh, Céline, een misbaksel sturen naar iemand die over een paar weken weer terug is?
Gaat dat niet stinken? 
Nee hoor. Deze misbaksel stinkt niet, Isabella kan het perfect beoordelen als ze hem ziet thuis.
Het heeft te maken met mijn nieuwe hobby. Kleuren voor Volwassen.
Ik heb bij de Action een paar kleurboeken, puzzel en keur-ansichtkaarten gekocht. Ook heb ik mij op nieuwe stiften en potloden getrakteerd. Hier mee mag Naomi absoluut niet mee kleuren ( niet dat zij tekort komt, kleurtjes, verf en stickers genoeg )

Hiermee kan ik 's avonds lekker mijn hoofd leeg maken met een kopje thee.
Of samen met Naomi aan tafel kleuren. Zij in haar "Dikkie Dik"kleurboek en ik hier in.

Ik laat hier ook mijn misbaksel zien:


Wat vinden jullie? 

Reacties

Een reactie posten