Zie ginds komt de Stoomboot!

Afbeeldingsresultaat voor sinterklaas dokkum 2017

Vanmiddag heb ik samen met Naomi heerlijk op de bank gekeken hoe Sinterklaas met zijn Pieten weer in het land kwamen.
Er is alleen 1 maar.... niet over de kleur van de Pieten, ik ben daar klaar mee. Ik sta achter Oscar !
Nee die maar is dit:
Zie ons hier gezellig tv kijken, Naomi zwaait naar Sinterklaas.
Helaas is het mij dus niet gelukt om de lapjes deken af te krijgen voor vandaag... Maar ik vind dat niet erg. Ga gewoon verder met naaien. Ik heb wel alle 85 lapjes genaaid, ben bezig met alle 85 lapjes aan elkaar vast te naaien.
Nieuwe deadline: kerstavond, All you Need is Christmas met een wijntje & hapjes of thee& koekjes onder de deken!

En dit Pietje is er klaar voor:


Reacties

  1. Wat fijn blaft Oscar dat jullie het met hem eens zijn.....Wij wensen jullie een super leuke sinterklaastijd en wat is Naomi een mooooooie piet whoehoe
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten