Hoor wie klopt daar kinderen?

Dit is deel twee van het weekendje weg, voor deel 1 lees hier.

De open haard brandt heerlijk, hadden we maar thuis er eentje.
Plotseling hoorden we geklop op de deur!
"Wees maar gerust mijn kind,
Ik ben een goede vriend,
Ook al ben ik zo zwart als roet
Ik meen het toch goed!"

Er stonden 2 zwarte Pieten voor de deur van het huisje. Zij strooide wat strooigoed en kwamen bij ons op de bank zitten.

  

De twee pietjes en Naomi stelde elkaar vragen, en ze kreeg ook een leuk kado.
Een van de Pietjes ging bijna boven op Hazel, Ulle en Bodile zitten!


Samen met de Pietjes!


Na het bezoek gingen wij in het huisje eten , en lekker naar bed.
De volgende morgen troffen wij dit aan bij de open haard



De pietjes zijn geweest!
Hazel, Ulle en Bodile waren nieuwsgierig wat er in zat.
Naomi heeft gekregen een rendieren-diadeem, een pen met zachte beestjes, en een eenhoorn-ei.
Die laatste moet je in water doen en na enkele dagen komt er een eenhoorn uit.
André heeft een Rubik's cube gekregen en ik kerstsokken en kerstballen.

Die avond gingen wij nog uit eten omdat we toen 12,5 jaar getrouwd waren!
Het was heel gezellig een weekendje weg samen.


De kado's van bij de open haard zaten in een plastic tas aan de voordeur, toen wij vrijdags weg wilde gaan. Tot op heden weet ik niet van wie.....Sinterklaas magie!


Reacties