Terugblik op mijn goede voornemens voor 2018

Mijn goede voornemens voor 2018 waren:


  • Genieten van Naomi  Dit doe ik iedere dag! Soms zijn er wel dagen dat ik haar achter het behang kan plakken, en soms zijn er dagen dat ik met haar kan knuffelen en lachen. Volgend jaar mag ze naar school, weer een nieuwe fase!
  • 1 keer per week vegetarisch eten  Dit lukte niet altijd, maar ik ga in 2019 hiermee verder. Als er iemand nog lekkere recepten heeft, ik hou mij aanbevolen!
  • Het borduren weer oppakken  In april begon ik met de Japanse dame, die is helaas nog niet af. Mijn kerstkrans, is aardig gelukt, alleen hangt hij nergens in huis omdat ik er nog geen goed plekje voor heb gevonden, misschien volgend jaar. Mijn laatste borduurwerk waaraan ik begonnen was, waren de kerstsokken, hier moet ik over meedelen dat die ook niet af zijn...kerst 2019 zou moeten lukken
  • Consuminderen
  • Opruimen 
  • Een maand lang niets kopen ( wel de boodschappen en lunch mee naar werk) Helaas mislukt, lees het hier
  • Kleuren, dit ging heel erg goed, volgend jaar ga ik zeker weer kleuren!
  • Naaien: lappendeken en een oud project, hiermee is niets gedaan....
  • Postcrossing weer doen, in het begin wel elke dinsdag gestuurd, maar later zakte het weer in
  • Bloggen: wat vaker een bericht plaatsen. Ik heb dit jaar 61 berichtjes geplaatst, dat zijn er 26 meer dan vorig jaar. Dit jaar is ook het jaar met de meeste berichtjes sinds het begin van mijn blog in 2012. Hazel, Ulle en Bodile hebben mij laten weten dat zij in 2019 weer nieuwe avonturen beleven.
  • Facebook: 1 keer mijn profiel foto wijzigen en zo veel mogelijk niet kijken en plaatsen.. Dat is gelukt, ik zit er over nadenken om mijn Facebook-account op te heffen. 
  • Weekendje weg met mijn beste vriendin Isabella en de kinderen, zonder de mannen... Gelukt, zie de Omrand.


Afbeeldingsresultaat voor vuurwerk dieren plassen





Reacties