Restjes

Restjes, restjes en nog eens restjes!
Je zou er gek van worden.

        

Ik heb op de eerste foto hierboven, restjes garen, afkomstig uit verschillende borduurwerken of gekregen of gekocht bijv bij de Action. Het zijn dus niet allemaal DMC garen, maar dat maakt mij niet uit.
Op de tweede foto staan een aantal "cadeautjes" die bij CrossStitcher magazine horen.
En heel veel stukjes stof om op te borduren.

Wat ga ik doen met die restjes?
Weggooien?!  Welnee, ben je mal! Verknippen door Naomi?!  Later, als ik er mee klaar ben, mag zij de kleine restjes houden om "sneeuw" van te maken.

Ik heb van deze restjes dit gemaakt:
Ik was in september al begonnen met borduren. Het gaat goed, vind ik zelf.
Ben alleen niet zo tevreden over de afwerking van de kerstboom, je ziet de grijze naaisteken duidelijk... ik denk dat die gauw verander...



Reacties

  1. prachtig het resultaat vd restjes wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zus. Ga zo door en als je ze zelf niet meer wilt houden weet ik een leuke bestemming voor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten