Schoentje zetten? Nee sokken!

Voor degene die het nog niet wist, Sinterklaas is in het land.
Afbeeldingsresultaat voor sinterklaas

Je mag dan je schoen zetten, misschien krijg je er iets in...

Ik zet geen schoen, maar ik maak Kerstsokken.
Afbeeldingsresultaat voor kerstsokken
Dit is een voorbeeld, deze maak ik niet!

Niet dat ik in de Kerstman geloof, Afbeeldingsresultaat voor kerstman  maar ik vind het gewoon leuk staan, kerstsokken met onze namen erin.
En ik stop zelf!  lekkere chocolade erin. Voor ieder zijn favoriete soort, die je dan het hele jaar kan/mag eten. 

Zo ziet het er nu uit:
Ik zet vanavond mijn schoen, samen met Naomi.
Maar ik denk dat ik geen kado's erin vindt, na deze blog....

Reacties

  1. hahaha hoop toch wel op iets lekkers voor jullie. Maar kerstsokken zijn altijd tof mss een leuke sintsok
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog kerstsokjes voor je maar dan in kaartvorm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het gelukt met je Sintsnoep? ;-) Toch benieuwd hoe jouw Kerstsokken er zullen uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten