Groen en geel

Groen en geel zijn twee kleuren. Ze zijn vast wel ergens van , ik bedoel een sportclub, ik ben daar in niet zo thuis.
Nee, deze kleuren heb ik in mijn borduurnaald zitten.
Op precies te zijn, twee verschillende kleuren groen.
Ik ben namelijk weer begonnen met borduren, dit keer een kerstboom.
Kerstboom? Nu al, het is nog aardig zomerweer...
Ja zeker. Want op mijn tempo nu, heb ik de kerstboom zeker af in december...
Als ik me maar niet groen en geel erger of dat het me groen en geel voor de ogen wordt....

Reacties

  1. haha groen geel is een amatuer voetbalclub uit groningen zegt google. Kerst amai......moet er nog niet aan denken maar slim is het wel
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel slim om op tijd te beginnen! Mm, doet me denken aan mijn kerstsok...ai, die gaat het vast weer niet halen dit jaar

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten