Gastblog: Bodile en de kunst van het plukken

Hallo allemaal,

Hier een blogje van mij, Bodile.
Zoals je ziet, zit ik op een reuze-aardbei!
Ik mocht een keer  mee naar het aardbeien-plukken. Dat deden wij bij Van Reeuwijk in Abbenes.
De aardbeien groeien in een kas op stahoogte.

Ze hebben ook bramen en frambozen, maar helaas waren veel bramen nog niet rijp en de frambozen al geplukt...
Naomi vond aardbeien plukken erg leuk, vooral het eten:


Even kijken hoe het gaat met de adoptie-boom:
                       

Er zitten bovenin de boom een aantal appels, maar de rest van de boom is het kaal.
Misschien mag ik wel mee, als Céline de boom gaat plukken.

Ik vond het leuk om te bloggen, tot de volgende keer.

Groetjes, Bodile


Reacties

  1. Wat leuk om je eigen boom te hebben! Ik ben benieuwd hoeveel appels er aan zullen komen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten