Gastblog: Ulle in het Monkeybos

Oehoe, oehoe, hoort u mij?
Hier is een gastblog van mij, Ulle de uil.

Ik mocht in de zomervakantie mee op excursie. Dat vond ik erg leuk en zo kon ik even weg uit mijn eigen bos.

Hier zie je mij veilig in de armen van Naomi. Wij kijken naar....


Opgezetten dieren in het bezoekerscentrum. Heel erg leerzaam hier. Ik vond er niets aan...


Na het bezoekerscentrum gingen wij de aap uit halen. Nou ja, wij....
Naomi vooral. Zij ging met haar vader klauteren en klimmen.



En ik? 
Ik ben en blijf een uil hé, dus ging ik de boom in.


Weltrusten allemaal!
Ik ga een uiltje knappen in deze mooie hut.
Er ligt een heerlijk dekentje over mij heen.
Weltrusten, zzzzzzz




Note van Céline: Ulle vergat te vertellen dat het Monkeybos in de duinen van Wassenaar ligt.
Je kan vanuit hier lekker wandelen en spelen. Wij hebben ook gewandeld naar het strand.




Reacties

Een reactie posten