Hazel, Ulle en Bodile zijn niet tevreden!

Hazel kijkt boos om zich heen. Ulle kijkt naar beneden. En Bodile probeert op te staan.
Wat is hier aan de hand?

Bodile roept: Hazel! Ulle! zijn jullie daar? Ja, ja roepen de anderen. Bodile roept: Weten jullie hoe lang die verbouwing duurt? Want ik zie jullie niet meer!!


Ulle roept iets onverstaanbaars en Hazel roept: Ik weet het niet Bodile, de bouwvakkers hadden 3 weken vakantie, dus het bos is nog steeds een puinhoop!

Bodile zucht, ze zou zo graag weer eens Hazel en Ulle zien. Waarom hebben de bouwvakkers 3 weken vakantie? Was 1 week niet genoeg? Ze mag ook niet klagen, want ze mocht met Naomi mee aardbeien plukken. En vanwege de bouwvak, kon ze ook in alle rust een gastblog voorbereiden.
Ze kijkt omhoog en wordt een beetje boos. Staycation..grr alles blijft staan waar het is...


 Ook Hazel zucht en kijkt Ulle aan. Ze begint te huilen. Snik snik, hoe zou het met die arme Bodile gaan? Stomme bouwvakkers!
Ik vind het hier helemaal niet fijn! Ik wil een nieuw huis.. snik snik

 Ulle slaat zijn korte vleugels om Hazel heen. Arme Hazel zegt hij.
Hij vindt het ook niet meer leuk in "zijn"bos. Alles is veranderd...Hij was wel even weg uit het bos, hij mocht mee naar het Apenbos. Maar dat lees je wel in zijn gastblog.
Ulle voelt een paar tranen aan komen, hij kan slecht tegen vrouwen tranen..
Hij hoopt dat de bouwvakkers gauw komen, want zo kan het niet meer.


                                                                 Wordt vervolgt.



Vorige week dinsdag wilde ik deze blog online zetten, maar opeens viel internet eruit. Wegens een defecte adapter, kregen wij geen internet verbinding, huistelefonie en een aantal tv zenders niet.
Gelukkig hebben we nu weer een nieuwe adapter en kan ik weer bloggen!

Reacties

Een reactie posten