Crea5219: Hazel , Ulle en Bodile

Blauwruitje is er al een paar weken mee bezig, met de Crea5219. Zij heeft het weer van Bussy Bessy Creatief die samen met Marjan Maakt dit heeft verzonnen.
De lijst met woorden komt van Leah.

Ik heb er lang over nagedacht om hier aan mee te doen. Maar hoe? Zo creatief met papier, verf en andere dingen ben ik niet zo. ( laat ik aan Naomi over op de kleuterschool ).

Opeens hoor ik : Wij zijn wel creatief !
Ik kijk om mij heen en zie Hazel, Ulle en Bodile springen in het bos.
In mijn hoofd begint een plannetje te broeden.

Jullie moeten even wachten op 1 of 8 maart, maar dan ga ik ook meedoen samen met Hazel, Ulle en Bodile.

Reacties

  1. Wat leuk dat je ook van plan bent mee te gaan doen! Allerlei creaties zijn mogelijk hoor, het hoeft zeker niet van papier te zijn..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten