Wat doe je als...?

Als je moet wachten om te werken?

Ik werk in een supermarkt achter de kassa
Dus heb ik werktijden waar ik aan gebonden ben.
Op maandag en dinsdag begin ik meestal om 9.45 uur . Samen met mijn man breng ik Naomi naar school. Dan ben ik vroeg op werk, ik ga niet terug naar huis want dan ben ik net, kan ik weer terug.

Ik ga dan in de kantine koffie drinken en dan praten met collega's of lezen.
Maar maandag had ik mijn kleurboek meegenomen omdat Naomi graag een paar kleurplaten eruit wilde hebben. Ik kopieer ze dan voor haar. Kunnen we gezellig samen aan dezelfde kleurplaat werken thuis.
Ik stopte ook mijn etui met kleurtjes in mijn tas.

Je raad het al,  ik ben aan het kleuren
Lekkere cupcakes.....

Op vrijdag had ik na werktijd ook nog een uurtje vrij. Of ik nu thuis een uur zit of in de kantine , mij maakt het niet uit .
Vrijdag begon ik hiermee
Hiermee begon ik.

Dit is het resultaat van 50 min borduren.


Het idee komt van Pinterest,  ik ga hier zeker mee door met zomerse kleurtjes.
Vinden jullie het raar als je iemand in de kantine ziet handwerken?

Reacties

  1. Nee,dat zou ik niet raar vinden. Ik zie weleens collega's lezen op de gang of in de kantine. Helaas werkt dat niet bij mij, als ze mij zien zitten is er altijd wel iemand die iets wil vragen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook gehaakt en gebreid in de trein of op het station als ik lang moest wachten en dan kijken mensen wel maar je krijgt ook wel leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten