Crea 5219: Heart



Hallo Ulle en Bodile,  wat zijn jullie daar aan het maken op het tafeltje van Naomi? vraagt Hazel.
Wij zijn een hart aan het tekenen zegt Ulle. Ja knikt Bodile, die ga ik verven met verf.
Want dat is het woord van deze vrijdag, Heart.

Bodile pakt een kwast, een verfdoos ( van Naomi, mag wel ) en wat water.
Welke kleur zal ik doen? Roze, rood of paars... goud is ook mooi denkt Bodile.
Ze verft er op los. Gelukkig wordt ze zelf niet nat.

Als de verf droog is, komt Hazel met haar armen vol met lichtjes.



Wat ga jij doen, vraagt Ulle aan Hazel.
Hazel zegt niets, maar zet de lichtjses op de lijn van het hart.

De avond valt, Bodile doet de lampjes aan.
Ohh zeggen de vriendjes, wat is dat mooi!
Voor altijd in ons hart, Haakjuffie, zeggen Bodile en Hazel zachtjes.



Reacties

  1. Zo, ze hebben de boodschap goed begrepen! Wat fijn dat ze zo goed helpen met de invulling van het thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontroerend blogje.
    Moli zoals je het hebt opgebouwd.
    Heeft Naomi al gezien hoe goed haar tafeltje gebruikt is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Fijn ook om weer even aan Haakjuffie terug te denken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat waardevol gedaan. Haakjuffie, daar hebben Akkelien en ik in het verleden ook wel over gesproken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief hart :)
    Meteen een mooie herinnering naar Haakjuffie toe, ik heb haar ook nog gekend van blogland. groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief...en sommige mensen leven voor altijd voort..ik heb ook zo iemand in mijn hart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg lief. Haakjuffie is vast ontroerd aan de overkant. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten