Crea 5219: Hope

Hazel en Bodile zoeken Ulle.
Hij was plotseling weg uit het bos.
Ze vinden hem terug bij de voordeur.





Wat ben jij aan het doen Ulle? vraagt Hazel.
Ik ben een waterschoentje van Naomi bij de voordeur aan het zetten. En ik zing Sinterklaas liedjes zegt Ulle.
Bodile kijkt hem aan: Maar lieve Ulle, Sinterklaas is nog lang niet in Nederland!

Wel waar! roept Ulle, ik heb zelf gezien dat Naomi een kado heeft gekregen van Sinterklaas.






Hazel en Bodile knikken, ja dat klopt.
Maar lieve Ulle, zegt Hazel, dat kado kwam vanuit Spanje naar Nederland.
Omdat Naomi haar speen heeft opgestuurd naar Sinterklaas.

Wegens de privacy van Sinterklaas, heb ik het adres onleesbaar gemaakt.
Sinterklaas had hierzelf om gevraagd aan mij ( Céline ).



Hm zegt Ulle, en toch blijf ik hopen dat er iets in mijn schoen komt!
Hazel en Bodile zeggen maar niets en gaan stilletjes weg.

Reacties

  1. Wat leuk gedaan!
    Slim idee trouwens om de speen naar Sinterklaas te sturen👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede actie van Naomi! En een mooie beloning ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, dat zet Ulle natuurlijk aan het denken! En aan het hopen... zou ik ook doen hoor. Arme Ulle, moet hij nog zò lang wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een super idee, mooi hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien heeft Ulle ook iets om naar sinterklaas te sturen? Goed van Naomi dat ze haar steentje heeft gestuurd ze wordt een grote lieve meid. Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Flink van Naomi. Dat is wel een cadeautje waard vind ik. Lukt het een beetje zonder fopspeen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten