Crea 5219: Wish

Ik wens alle lezers van onze blog, fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!



Hazel, Bodile kom eens kijken!
Ik heb een wens voor de lezers van onze blog!

Hazel en Bodile komen kijken.
Bodile leest wat Ulle heeft getypt en ze moet heel hard lachen.
Hazel heeft het ook gelezen, en schud met haar hoofd.

  

Nee Ulle, zegt Hazel.
Het is nog geen december.
Vandaag is het de langste dag, het begin van de zomer.

Ohh zei Ulle, ik dacht dat het de kortste dag was, daarom fijne feestdagen.

Bodile vraagt: willen jullie dan zelf geen wens doen? 
Hazel zegt: Nee, ik heb niets meer te wensen, ik heb een dak boven mijn hoofd en twee lieve vrienden.
Bodile knikt, ja dat vind zij ook.
Ulle zegt: ik wens dat Sinterklaas iets in mijn schoen doet!
De dames moeten lachen, die Ulle met zijn schoen...


Ulle zocht een mooi zomerse foto van vorig jaar op.
Zullen we onze lezers dan
een mooie zomer toewensen,
vraagt hij aan de dames.


Dat vonden de dames een goed idee.






Naomi in de speeltuin.
Wij wensen iedereen  een mooie zomer!

Reacties

  1. Ik wens dat Ulle nu toch eindelijk wat in zijn schoen gaat vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig bedacht! Leuk zoals je het weer hebt uitgewerkt.
    Heerlijk die zomerse foto met Naomi. Voor jullie allemaal ook een heerlijke zomer toegewenst. Het is goed begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Ulle... bezeten van Sinterklaas..! Maar mooi hoe hij toch om te buigen is en zo'n mooie wens heeft voor iedereen. Jullie ook van hetzelfde hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk verhaal weer!
    En ook een fijne zomer gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och ja, hier in Zweden wordt dat met Midsommar gevierd, dus zo gek is het niet om fijne feestdagen te zeggen ;-) Fijne zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie ook fijne zomer met veel zon maar zo warm als vandaag hoeft niet alle dagen hoor.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne zomer lieve zus en familie. Hebben jullie al vakantie? Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten