Poppen dinsdag: Hazel, Ulle en Bodile drinken koffie met

Leeswijzer:


Dit verhaaltje is niet geschikt voor lezers onderde 16 jaar.Ouderlijk toezicht wordt geadviseerd.




Vandaag zitten de vriendjes in de tuin onder de parasol.
Pff wat is het warm! zegt Ulle.
Hazel knikt en schenkt een glaasje water in.
Bodile zucht, door die warmte wil niemand bij ons koffie drinken. 
Mevrouw Cup en mevrouw Cake niet, Hoffia niet en Witje niet.
Ze gingen allemaal naar het strand.


Plons, hoorde de vriendjes opeens.
Wat was dat? 
Het kwam uit het zwembad vandaan.


Ken zwom baantjes en baantjes  in het grote zwembad.
Hé Ken! riep Ulle, waar is je zwembroek?
Hij heeft geen zwembroek, zegt Bodile met een rood hoofd.
Hij is een nudist.
Grr bromt Ulle, die jongelui met hun fratsen.

Ik kom wel wat water bij jullie drinken! roept Ken vanuit het zwembad.
Ja, leuk roepen de dames terug.



Ken is uit het zwembad gekomen, van Ulle krijgt hij een handdoek.
Want we zijn fatsoenlijke mensen, zegt Ulle wijs.
Waarom ben je baantjes aan het zwemmen ? vraagt Hazel.
Ken verteld dat zijn grote voorbeeld Maarten van der Weijden is.
Hij wil net zoals Maarten lange afstanden zwemmen.
Bodile knikt, zij vindt dat Maarten heel goed kan zwemmen.

Hum, waarom moet dat dan naakt? vraagt Ulle een beetje boos.
Omdat ik ooit wel een zwembroek had, maar die ben ik kwijt geraakt. En nu ik
al een tijdje zonder zwem, ben ik het gewend zegt Ken.

Bedankt voor het water, zegt Ken , ik ga weer trainen!
En met een grote plons, ligt hij weer in het zwembad.

Hazel en Bodile reppen zich naar de waterkant.
Zij zijn onder de indruk van de prestaties van Ken...




Reacties

  1. haha voor sommige is bloot een beetje schrikken. Ik was via via bij je blog terecht. Ik ga nog even rondkijken.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, het is niet verkeerd om nu in het water te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is er weer voor! En ja, wat knap van Maarten, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed idee van Ken om nu te oefenen, meteen lekker fris
    Wel lief dat hij tijd neemt om bij de dames wat te komen drinken, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker toch zonder kleding.... leuk bedacht zus. Enne veel zwemplezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten