Inhaal Crea5219: New/ Nieuw

Leeswaarschuwing: 
Dit is geen Hazel, Ulle en Bodile verhaal!



Ik was het zo zat!
Die hokjes en kleurtjes van mijn borduurwerk:






Ik had zo'n zin in iets nieuws....
Terwijl ik in de lappenmand lag....eh lang uit op de bank met een klein meisje naast me,
keek ik samen met haar naar dit:

Afbeeldingsresultaat voor sprookjesboom draken editie

Dat bracht mij op een idee.
Ik heb een borduurpakket van de Efteling liggen, sinds 2004.
Dit is het oude patroon, niet meer verkrijgbaar.
Patroon en garen zijn nog aanwezig, maar de stof niet meer. 
Stof kan je gelukkig ook los kopen in een stoffenzaak, dat heb ik gedaan..
Voor mij een nieuw begin van een nieuw borduurwerk.




Nieuw op mijn blog: elke woensdag komt er een up-date over dit borduurwerk.



Reacties

  1. Ha, dat maakt me wel nieuwsgierig. Ik vind je oude werk superleuk, maar ik kan me de zin in iets nieuws heel goed indenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je niet meer met plezier aan iets werkt, nou dan moet je er mee kappen... Zeker als het een hobby betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt?
    Je oude borduurwerk vind ik er reuze mooi uitzien, maar ik kan me voorstellen dat het wat vervelen kan. Leuk dan ook dat je aan iets nieuws gaat beginnen. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi zus is dat die Efteling die je ooit met mij heb gekocht? Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik ben benieuwd! Die kleurtjes in je eerste borduurwerk vind ik trouwens heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten