Madonna, sta eens stil?

Ik liet maandag zien hoe ver ik was met de Madonna of the Streets.
Tijdens het verder borduren gebeurde er dit.
Één van de garen werd leger en leger. Ik keek in mijn voorraad,  maar het nummer had ik niet meer.
Dit was het resultaat:
Een leeg garen-houdertje ( ik weet niet of dit de juiste naam hiervoor is ).
Helaas kan ik niet gauw naar de winkel om nieuwe garen te halen. Dus staat de Madonna stil.


En ik was zo heerlijk bezig!
Het is niet anders.

Ga ik nu verder met de Efteling?
Nee, want dat is ook een groot project.
Ik ga verder met Kerstmis , dat zijn kleine figuurtjes die makkelijk tussendoor kunnen.


Reacties

  1. Wat jammer dat je even niet verder kunt met Madonna, maar gelukkig heb je Kerstmis nog en hoeven je handen niet stil te liggen.☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een tegenvaller. Gelukkig heb je nog kleine projectjes om mee verder te gaan.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten