Elke dag een draadje

Elke dag een draadje,
is een hemdsmouw in jaar.



Zo zag mijn vergaarbak van oude draadjes eruit.
Als ik hier elke dag 1 draadje zou opruimen,
dan ben ik met Sint Juttemus nog lang niet klaar.

Mijn moeders handen jeukten om dit uit elkaar 
te halen.
Samen gingen wij aan de slag.
Wij werden scherp in de gaten gehouden door moeder overste:



We gingen samen gezellig praten over ditjes en datjes.
Naomi kwam ons ook helpen.
Zo zag het eruit toen we op de helft waren:




En dit is het eindresultaat:


Ik ben erg blij mee.
Zo kan ik zien wat ik heb.

Bedankt Mama!

Reacties

  1. Wat een heerlijk klusje zo samen met je moeder. Daar kan je erg tevreden van worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das een hele pittige klus weet je dat je voor die kaartjes met dat gaatje erin speciale opbergbakken hebt kun je ze rechtopzettern en kun je ze op kleur zetten dat is echt super handig

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten