Poppendinsdag: Koffie drinken met.....


Hazel was koffie aan het zetten in de keuken.


Maar het koffiezet apparaat wilde geen koffie zetten.
Hazel keek of ze het kon maken.


Nee, het was echt stuk.
Hazel werd boos, ze stampte heel hard op de grond.

Plotseling stond er een fakir voor haar neus.

Voor mij hulp bij alle rampen,
hoef je slechts drie keer te stampen!

Wat is jouw probleem?
Heb jij ruzie met het koffiezet systeem?

Hazel knikte, ja het koffiezet apparaat doet het niet meer.

De fakir pakte zijn toverfluit,
en speelde een mooie melodie.

Opeens kwam er koffie uit het apparaat.

Kijk lieve Hazel, hij doet het weer,
Heb jij een kopje koffie voor deze oude heer?

Nou dat had Hazel wel.
Samen dronken ze een kopje koffie.
Hazel wilde vragen of de Fakir, Ulle en Bodile wil ontmoeten.

Lieve Hazel, ik moet er vandoor,
het is drie keer stampen dat ik hoor.
Iemand anders heeft mijn hulp nodig,
ik ben hier overbodig.

En zo was de fakir weer weg!





De Fakir van Sprookjesboom

Hazel, Ulle en Bodile gaan gauw kijken of er nog
poppen nieuws is bij:


Heb jij ook poppennieuws dat wij moeten lezen,
laat mij het weten en dan zet ik je erbij!

Reacties

  1. Hihi, niets zo irritant als een apparaat dat weigert als je het wilt gebruiken.
    Groetjes Sandra
    PS je berichtje toch iets nieuws is niet zichtbaar

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten