Hazel blogt: jaaroverzicht 2020


Hallo,

Hier weer eens een blog van mij,

Hazel.

Ik heb een jaaroverzicht gemaakt met foto's.

Soms van mijn vriendjes en mijzelf, maar ook een paar uit

het leven van Céline.

Kijken jullie mee?


Januari:

Op wintersport samen met mijn vriendjes, Bodile en Ulle.



Februari:

Alaaf! Alaaf!

Carneval vieren!



Maart:

Een tulp gekregen van een kweker die zijn tulpen niet meer kwijt kon.




April:
Drie keer stampen, bij alle rampen.
Dan komt de Fakir helpen, of koffie drinken.




Mei:
Ulle zocht een nieuwe hobby. Puzzelen met Witje en Naomi.



Juni:
Ik had een reis georganiseerd voor mijn vriendjes en ik.


Augustus:
Ik mocht met Witje mee, naar het Kabouterland.
Hier sta ik bij een kabouter.....



Oeps, sorry.....


September:


Geen foto van mij, maar van een slapende Naomi in het bed 
van haar ouders.
Vader André waakte eind september over zijn eigen vader.
Naomi mocht daarom op de plek van André slapen.


Oktober



Weer geen foto van mij,
maar van poes.
Het lijkt net of zij een ei heeft gelegd...


November


Wachten op de komst van Sinterklaas. 



December



Sinterklaas kwam ons een bezoek brengen
en bracht voor Naomi leuke dingen.


Beauty in de kast.

Ik vind wel dat er weinig foto's zijn, 

van Ulle, Bodile en ik.

Hopelijk volgend jaar weer wat meer 

avonturen!


Tot volgend jaar!


Hazel
















Reacties

  1. Wat leuk ik dit Celine, een greep uit al je fotomapjes om zo van elke
    maand van het jaar 2020 iets van die maand te laten zien.

    Wens je een mooie jaarwisseling en alle goeds voor 2021,

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi overzicht fijne jaarwisseling liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten