Kerstpost: deel 1

Carolien deed in november een oproep om Kerstpost te sturen. Dit vond ik een leuk idee, dus had ik mij opgeven. Ik kreeg drie namen: Jeanne, Kaatje en Carolien.

Ik besloot om kerstkaarten zelf te maken. Alle spullen had ik al in huis, want ik had meegedaan met Kerstkaartjes maken.  Naomi zei in maart zeldzame ouderen....

Ik laat in deze blog 1 kaart zien, de anderen volgen anders wordt een te lange saaie kaartjes blog 😉

Deze envelop ging naar Jeanne:





Uit mijn grote verzamel kerst-papier/karton ( geen idee hoe je het noemt) koos deze achtergrond voor Jeanne:


Ik pakte deze stapel erbij:


Daaruit koos ik plaatjes die passen bij de achtergrond. Of ik àlle plaatjes ga gebruiken,  weet ik nog niet. 



Oeps in mijn enthousiasme, had ik 3 kaarten liggen, ipv 1 kaart. Ik heb de andere 2 opzij gelegd en ging verder met de kaart voor Jeanne.


Deze kaart heb ik naar haar opgestuurd:

De achterkant heb ik ook versierd:


Nu nog iets schrijven. Wat was de "opdracht " ook al weer? Iets positiefs over  mijn Corona-tijd. 
Nadat het geschreven woord erop staat, verstuurde ik hem.
In de tussentijd dat ik bezig was, kreeg ik deze kaart van Jeanne.

Bedankt voor de kaart!


Reacties

  1. Wat gezellig om zelfgemaakte post te versturen en te ontvangen! Heel leuk gedaan.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten