Enchanted Forest

 Ik had nog een paar Bol kadobonnen liggen. Daarvan heb ik o.a dit kleurboek gekocht. 


Enchanted Forest van Johanna Basford.
Ik heb van haar ook het Christmas boek

Ik begon aan een egel.


Na de basis bruine kleuren te hebben gebruikt, zat ik na te denken. 
Welke kleuren komen er nog meer bij?


Ik zat te denken aan groen, geel en oranje. Veilige herfst kleuren...

Maar opeens bedacht ik mij, dit boek heet betoverende woud. Dus alles wat hierin leeft, in het woud, is betoverd.  

Ik heb altijd de neiging om bij zulke kleurplaten zou waarheidsgetrouw te kleuren. Of iets logisch moet zijn....kijk maar naar de bruine egel....

Een kopje koffie erbij en rustige muziek.

Regenboog kleuren? Lekker makkelijk,  die gebruik ik vaak.


Een blaadje móest ik groen doen . En voor de rest zou ik geen groen aanraken.


Ik vind haar goed gelukt! Ga vaker proberen om verschillende kleuren te gebruiken, niet voor de makkelijkste weg te gaan. 



Reacties

  1. Leuk geworden. Ik heb dezelfde neiging, vind het moeilijk om van het natuurgetrouwe af te wijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar hoor, dat natuurgetrouw iets willen maken, maar dit betoverende resultaat mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is mooi! Inderdaad, in een Enchanted Forest is alles mogelijk dus je kan lekker 'los' gaan (al kan ik ook begrijpen dat dat soms wat moeilijk is).

    De titel bracht me in gedachten even op reis, want we hebben ergens in het Verenigd Koninkrijk een Enchanted Forest bezocht. Volgens mij lag dat bij een kasteel, maar ik weet zo niet meer bij welk kasteel (we hebben er zó veel bezocht...). Er hingen fijne windgongen in de bomen en het zachte briesje liet ze twinkelen terwijl de kalkoenen steeds terug riepen. Het is een fijne herinnering, fijn dat je die even terugbracht bij me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom ook even hier kijken. Wat ben jij creatief zeg. Ik ben nu dit aan het doen (https://www.triltaal.nl/2021/02/25/verbinding/) en da's al heel wat voor mij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten