Crea 5221: Hazel, Ulle & Bodile en de letter H

Hazel heeft een heleboel houten letters bij zich.



Hazel verteld: Ik kan mijn naam hier mee maken. 
Maar ook Haakjuffie... Ik denk vaak aan haar.
Zij is nu in de hemel, hier op aarde zijn er nog mensen en poppen die om haar 
huilen. Ik denk aan de man en zoon van Haakjuffie.
Maar ook aan Miss Sweethart.




Hazel weet dat Haakjuffie hele mooie verhalen schreef over Roodstaart, 
die ging varen op de Rode Beek.
Maar helaas zijn de blogs van Haakjuffie niet meer online.
Gelukkig komt er een boek, geschreven door Esther en Feline.
Hazel kijkt er naar uit. Dat boek moet ze hebben.
Om samen met haar zusje Bodile, die ook gemaakt is door Haakjuffie, te lezen.
Uiteraard mogen Ulle en Naomi mee luisteren.



Hazel kijkt naar de hemel en zwaait.

Dag Lieve Haakjuffie,
ik zal je nooit vergeten.
                                                     

                                                         Neem ook een kijkje bij deze dames:




Doe jij ook mee met de Crea? voor af en toe of elke week,
en wil jij ook in dit lijstje?
Laat mij het weten en dan zet ik je erbij

Reacties

  1. Wat een mooi blogbericht. Ik genoot ook zo van de verhaaltjes en maaksels van Haakjuffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en ontroerend blogje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hazel heeft mooie herinneringen ❤️
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, herinneringen aan Haakjuffie! Tibbe woont bij mij, ook van de Haakjuffie-familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze H is een mooi eerbetoon aan Haakjuffie. Mooie poppen heeft zij gemaakt en nagelaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende haar niet, maar Hazel heeft er bijzondere herinneringen aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie ontroerende herinnering, en wat heeft Haakjuffie
    veel prachtige poppen gehaakt. Nog even geduld hebben Hazel,
    dat prachtige boek gaat er zeker komen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, Haakjuffie, ik weet het ook nog! Wat een leuk nieuws dat er een boek komt :)
    Een mooi eerbetoon, dat klopt! groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten