Advent uitdaging 2022: AdventAnimals

 Vorige jaar deed ik mee met de uitdaging van Corina.

Mijn vorderingen kun je hier lezen. 


Dit jaar wil ik weer een Advent uitdaging doen. 

Niet vanaf oktober, maar vanaf nu. Want dan heb ik meer tijd om het af te krijgen.

Op Instagram zag ik borduurwerkjes van een hele leuke adventskalender voorbij komen.

Ik ga de adventskalender van BrookesBooks maken .

Het heet AdventAnimals, er zitten leuke tussen!


Ik heb stof gekocht bij Nancy en in plaats van witte garen, ga ik 

glow in the dark garen gebruiken.

In augustus heb ik dit al voorbereid:

Zal het mij gaan lukken om voor 1 december dit af te hebben?

Dat zijn nog 13 weken, dus ongeveer 2 dieren per week...

Ik hou jullie op de hoogte!



Vorig jaar organiseerde Corina, een advent-uitdaging.
Ik vond het zo leuk om er aan mee te doen, maar helaas was ik niet
voor Advent klaar.
Daarom besloot ik om dit jaar vanaf 1 september te beginnen 
Elke week laat ik mijn vorderingen zien.
Zal ik dit jaar dan toch op tijd zijn?
Week 1/13

Reacties

  1. Wat goed dat je dit weer oppakt! Je hebt ook leuke patroontjes gevonden, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, weer een uitdaging erbij, ik vind het knap van je hoor. In ieder geval veel plezier met borduren. Volgens mij wel een goed idee dat je al eerder begonnen bent :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je weer een adventuitdaging doet! Ik was wel voorzichtig begonnen te denken of ik nog wat zou doen dit jaar. Het was zo leuk de vorige keer... Ik dacht aan cadeauzakjes voor aan die kalender van vorig jaar misschien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dapper hoor de uitdaging. Veel succes. Je bent in ieder geval op tijd begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten