Made by Céline in maart

  Elke maand laat ik zien wat ik gemaakt heb, inclusief mijn  WIPGO  projecten.

Daarom noem ik het Made by Céline.


Wipgo 2 en 22 waren hetzelfde project:


Halloween 

Het eerste doel is bereikt :


En het tweede doel ook:



Ik heb wel een paar dingen weggelaten want ik vind die niet mooi. 

Mijn bedoeling is om nog 1 of 2 planken te borduren met allerlei Halloween spulletjes er op. 
Misschien later dit jaar... 


Nog verder gewerkt aan mijn 2 geheime projecten en een nieuwe start gemaakt :


Rainbow Owls

Garen, stof en patroon heb ik gekocht bij 


Het eerste uiltje is af! 



In deze maand had ik een vrije dag genomen. Man en kind het huis uit, en ik was lekker aan het borduren.





De laatste tijd heb ik niet zo veel zin en inspiratie voor Hazel, Ulle en Bodile verhaaltjes te schrijven.
Ooit komen ze terug, maar nu even niet.



Reacties

Een reactie posten