Kawaii, week 1

 Op 1 januari ben ik gestart met een nieuw project. 

Elke dag een patroon borduren uit dit boek:


Hieronder laat je zien wat ik gemaakt heb :

2 januari :

Heerlie de peerlie! 

Een peertje. 


3 januari :

Een weegschaal, nee rustig maar. 
Het is een keukenweegschaal. Zo'n ouderwetse. 
Ik heb een platte weegschaal. En jullie? 

4 januari :

Een vosje. 

5 januari :


Kauwgom ballen automaat. 
Zo'n schattige heb ik nog nooit gezien. 



6 januari Driekoningen, dus een:

7 januari :

Een kom met noedels.
Deze heeft Naomi uitgekozen.



Vandaag is er weer een nieuwe week begonnen. 
Ik weet nog niet of ik elke week zo'n overzicht maak. 
Maar zo zien alle 7 figuurtjes er uit op mijn stof:






Reacties

  1. Wat schattig!! Dat lijkt mij een heel leuk boek om het borduren weer eens op te pakken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten