Kreadoe met Naomi 2023

Dit is een blog die ik nog niet had afgemaakt in 2023...


Op zaterdag 4 november 2023 ging ik samen met Naomi naar de KreaDoe. We gingen met de trein naar Utrecht. Dat is voor ons maar 1 trein.

Ik had een tijdslot gekocht voor Creachick.  Naomi en ik kijken graag naar haar YouTube filmpjes. Ze tekent niet alleen, maar knutselt of haakt ook wat. Heel erg leuk om dinsdags na school met een kopje thee te kijken.

Na in de rij te gaan staan, kwamen we bij ons doel: Creachick!

Naomi had haar kleurboek mee, en Creachick schreef haar handtekening erin.

Ik kon een paar foto's maken van de 2 dames. Zie ze stralen!

Deze foto stuurde ik ook naar mijn man via Whats app.


Toen was het tijd voor koffie en thee met:

Wafel! 
Deze hebben we samen gedeeld.

We hebben lekker over de beurs gelopen, het was heel erg druk. 

Samen hebben we een workshop gedaan: Pimp een haarborstel


Deze had ik vooraf gereserveerd.

We hebben leuke dingen gezien en gekocht.
Bij een doorlopende workshop met krimpfolie kon Naomi aan de slag:


We hadden broodjes en drinken mee en gingen ergens rustig lunchen.

We liepen nog een aantal rondjes over de beurs, keken we naar een intervieuw met Creachick op het podium.

Toen we het zat waren, namen we de trein terug naar huis!


Dit is de buit van Naomi, ze heeft bijna alles zelf betaald.
Er zat van alles tussen..

En dit is mijn buit:


Ik zag op de beurs een mooie kerst patroon van Jardin Privé. Niet die hier ligt, want hij was uitverkocht. Deze is ook mooi, maar toch bleef die kerst versie door mijn hoofd spoken. Daarom heb ik thuis via internet besteld.

Mijn man had thuis nog een verrassing :

Voor ons beide deze fotolijst! Hoe geweldig is dat... 



Vrijdag 10 nov kwam deze binnen:

Ik hoop deze te gaan maken in dit jaar!

Reacties

  1. Wat super leuk, echt een prachtige foto
    Ik zelf volg ook haar vlogs op YouTube

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten