Crea 5221: Een nieuwe uitdaging!

Marjan  heeft samen met Elisabeth weer een nieuwe uitdaging gemaakt.

Dit jaar geen 52 woorden, maar het Alfabet staat centraal.

Elke twee weken een andere letter.




Ik heb besloten om ook weer mee te doen.

Soms samen met:


Bodile, Hazel en Ulle.


Sommige Crea 5221 blogs heb ik al voorbereid,
want soms kom je de juiste letter tegen..

Wie doet er ook mee?
En kan ik jou dan weer in een lijstje onderaan mijn blog zetten?
Je mag mij aan jouw lijstje toevoegen.

Tot vrijdag, bij de letter A!


Reacties

  1. Hoi Celine, leuk dat je dit jaar ook weer mee gaat doen, zelf doe ik ook weer mee.
    Jou zal ik ook weer onder aan mijn lijstje zetten en jij mag mij ook op jou lijstje
    plaatsen als je wil. Ben heel benieuwd wat iedereen gaat bedenken bij de
    letters.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk datje ook dit jaar weer meedoet Céline! Ja, nu letten we ineens extra op letters die gebruikt kunnen worden in een opdracht. Dat selectieve kijken/luisteren is best grappig.
    Natuurlijk mag je mij op je lijstje zetten, jij komt ook weer bij mij te staan 😉. Misschien brengen we op die manier wel weer nieuwe lezers naar elkaars blog.
    Tot vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ga zelf niet meedoen, daar blog ik te weinig voor. Maar heel leuk om het te volgen. Ik ben benieuwd wat jullie ermee gaan doen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je ook weer mee doet! Ik ben zo benieuwd wat iedereen gaat maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten