Dag 237: Diamond painting avond

 Ik heb heel veel leuke hobby's,  maar ik maak er weinig tijd voor. Ben de laatste tijd vooral met de rand van de Travel SAL bezig.

Op zich ook wel leuk, maar 

Diamond painting, lezen ,kleuren of in mijn Bullet Journal werken is ook leuk.

Daarom heb ik besloten om elke avond iets anders te doen.

Vandaag is het diamond painting avond!

Dit is een foto van 15 februari:

De laatste keer dat ik hier aan zat.

Vanavond ben ik gewapend met een kopje thee, iets lekkers en een dekentje over mijn benen heen.

Naomi ligt net in bed, dus ik wacht even voordat ik via mij  oortjes de podcast Het geheim van Wijsman ga luisteren. 


Na een paar uurtjes steentjes te hebben geplakt, ziet het er zo uit:


Geen mega groot verschil, maar beter iets dan niets. 

Én ik heb heerlijk naar de podcast geluisterd en ik geef hem een:

9

Nu ga ik nog een wijntje samen met mijn man drinken en dan weer naar bed.

Reacties