Dag 250: Onthulling van het tussendoortje

Afgelopen donderdag liet ik dit zien: 


Het had iets te maken met een tussendoortje.


Ik maakte een veer in vrolijke kleuren, deze kwam uit 
een CrossStitcher magazine.

Welke naam zou ik borduren?


Ik gebruikte het alfabet van mijn ABC kussen.


Het is voor Ellie!
Zij is een collega van een ander filiaal die bij ons kwam revalideren.
Zij gaat vandaag weer beginnen in haar eigen AH.
Vrijdag namen we afscheid van haar, ze werd zeer gewaardeerd door ons.

Zo ziet het zakje er uit:


Ik heb er snoepjes in gedaan en nog iets anders,
ik weet nu nog niet of ze het heeft gevonden:


Misschien leest Ellie nu dit wel?
Dat zou leuk zijn.





                                                      Vergeet niet te stemmen! Kan nog tot 23 maart.

Reacties

  1. Een heel lief cadeautje, je borduurde een prachtige veer en haar naam op het zakje, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan, lief attent cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi persoonlijk cadeautje en vol genegenheid gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten