Dag 283: Lente Bingo deel 1

 Op Instagram volg ik ook Crealice, en ik zag dat zij meedeed met een Happy bingo. 

Leek mij ook leuk, dus ik hield dit in de gaten.

Ik had geluk, er werd een Lente Bingo georganiseerd. 

De bedoeling is dat je kaarten met het Lente-gevoel naar 5 verschillende dames verstuur.


En in die kaartjes schrijf je iets leuks.
Maar wat is dan de Bingo?
Je schrijft op een kaart ook een letter van het woord Lente.
En degene die Bingo heeft, krijgt van ieder nog iets leuks.


Dit zijn de kaarten die ik heb verstuurd.





En zo zag een envelop eruit nadat ik hem had versierd:


Wegens privacy heb ik het adres weggelaten. Ik moet leren eerst versieren en dan een foto maken en  dan het adres schrijven. 

Ik vond het erg leuk om te doen. Ga ik het vaker doen? Niet met elke Bingo, maar zo af en toe wel.

En heb ik zelf bingo? Dat lees je snel op mijn blog!

Reacties