Borduurlijst van Céline ( deel 1)

 Ik start met mijn blog met een lijst van werkjes die ik wil maken de komende tijd. 

Je krijgt het te zien in 2 delen, want anders wordt mijn blog te lang!


Stitch

Mijn dochter Naomi is helemaal gek van Stitch. Voor degene die niet weten wie Stitch is,
lees dan even hier.
Op Etsy heb ik een patroon gekocht. Deze moest ik downloaden en uitprinten:


Hieronder zie je mijn vorderingen .



 

Adventskalender

Vorig jaar had ik bij Nancy een adventskalender besteld. 
Deze kwam in een mooie doos in november binnen. Wat duurde het lang totdat het 1 december was!
In de Adventskalender zat stof, garen en een patroon.
Dit patroon:

Elke dag zat er in het zakje een nieuwe kleur borduurgaren.
Ik heb het geprobeerd om elke dag die kleur te borduren, maar dat is niet gelukt.




Hiermee wil ik weer verder, het zou leuk zijn als deze af is met Kerst.
Want dit jaar komt er weer een nieuwe Adventskalender, die wil ik graag ook hebben!

Halloween Doodle


De Halloween doodle is niet nieuw. 
Deze was ik vorig jaar begonnen. Hierover heb ik voor het laatst geblogd op 31 maart 2023
Dit is nu de stand:




Gnoom ( augustus tot en met december)


Ik weet niet meer waar ik ze zag, maar de Gnooms gingen niet uit mijn hoofd.
Op Etsy kocht ik een patroon voor 12 Gnooms, 1 per maand. 
Deze wil ik graag maken, het stof daarvoor is nog leeg:


Deze blog komt in september online, maar ik heb dit eerder geschreven.
Dus ik hoop dat ik deze al afheb...




Reacties

  1. Dat gaan allemaal prachtige borduurwerkjes worden Celine, heerlijk om daar steeds weer een stukje verder mee te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts