donderdag 5 september 2024

Borduurlijst van Céline ( deel 2 )

 Dit is het tweede deel van mijn Borduurlijst.

Tot nu toe dan, ik heb nog véél meer liggen..


Kerstmis Doodle

Deze ben ik dit jaar begonnen.
Omdat ik zin had in een beetje Kerst te borduren:



Mijn idee is om elke keer een figuurtje te borduren. 
De ene keer van Kerstmis, of Halloween of Kawaii.


Soda Stitch Herfst Winter

Ik heb van deze de lente en zomer af. 
Dus tijd voor de herfst en winter.




Halloween frubels:

Hiervan heb ik een voorbeeld, deze heb ik ooit een keer gemaakt.
Ik wil nog een paar van deze dingen maken, met Halloweenstof op de achterkant.


Kawaii Doodle

Deze ben ik begonnen op 1 januari, hierover heb ik dit geschreven.

Wat ik van plan was toen, gaat me helaas niet lukken. Wél probeer ik een figuurtje te borduren, afwisselend met andere doodles.


2 opmerkingen:

  1. Oh, je hoeft je niet te vervelen in je vrije tijd zie ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie borduurwerken. Ik denk dat jij een stuk sneller dan mij borduurt... dat hoop ik tenminste. Bij mij schiet het nooit zo heel erg op.

    BeantwoordenVerwijderen

Een spokerig Ballonvaart

 In deze  Flosstube van Nancy, zag ik een tijdschrift met Halloween patronen voorbij komen.  Onder andere van een kat in ballon. Ik heb het...