Een spokerig Ballonvaart

 In deze Flosstube van Nancy, zag ik een tijdschrift met Halloween patronen voorbij komen. 

Onder andere van een kat in ballon.

Ik heb het tijdschrift besteld bij Nancy.



Met grijze borduur stof en veel zwarte garen! 

In mijn zomervakantie heb ik er aan geborduurd. 

Een tussenstand :


Het zijn nog geen 99 Luftballons... 

Daarom even verder borduren:

Alleen had ik géén Halloween stof om het aftewerken.

Dus ging ik speuren online. Bij Stoffen.net heb ik deze 3 griezelige stofjes besteld.


Maar ik heb deze stofjes niet gebruikt voor de afwerking.

 Ik heb sticky board gebruikt. Dat is stevig karton met een plaklaag erop. 


Zo kan hij tentoongesteld worden met Halloween. 

Wij zijn bezig met de huiskamer een make over te geven. 

In de "nieuwe" huiskamer wil ik graag een hoekje waar ik mijn werkjes kan neerzetten. 

Hopelijk kan ik deze ballonvaarder in oktober laten zien in de huiskamer. 


Reacties

Populaire posts