Blub, blub, een lek




Afgelopen donderdag is er iemand van het riool langs geweest, deze man heeft geprobeerd om de verstopte leiding te ontstoppen, maar het is niet gelukt.
De woningbouwvereniging heeft gezegd dat ze er aan kwamen, maar na ruim 2 uur wachten moest mijn man toch echt werken.
Gisteren terwijl mijn man aan het douchen is, wil ik een koppie koffie zetten. Zie ik tot mijn schrik, dat het water van boven in de keuken komt. Gelijk het noodnummer gebeld van de WBV, die stuurde de zondagsdienst. Deze kon ook niets doen, hij heeft er een melding van gemaakt en vandaag zouden we worden teruggebeld. Mijn man moest zelf maar bellen, want hij kreeg geen telefoontje!
De WBV heeft hem een telefoonnummer van een aannemer gegeven, maar daar werd niet opgenomen en de WBV was gesloten. Dus zitten we te wachten totdat het dinsdag wordt om te bellen.

Je begrijpt, van borduren en postcrossing komt even niets. Ik heb er geen puf voor.
En bovendien, komt donderdag ook nog de nieuwe vloer!


Reacties

Een reactie posten