Op de hoogte

Ik zal jullie op de hoogte stellen van mijn bezig heden:
De hobby kamer is weer behangen, er moet alleen een sierrand op geplakt worden. Het nieuwe tapijt is besteld en wordt donderdag 21 feb gelegd.
Sera's paarden staat voorlopig stil. Ik ga er weer mee verder als het nieuwe tapijt er in ligt. Want dan hoef mijn bureau niet meer verplaatst te worden.
Maar mijn borduurnaald heeft niet stil gezeten, ik heb nog een uiltje gemaakt voor Brenda, een collega die werd overgeplaatst en mijnkussen heeft weer wat vakjes erbij gekregen.
Bij deze wil ik mijn herfstkussen herbenoemen in alle-seizoenen-kussen, want de kleuren die ik nu gebruik zijn niet geen herfsttinten meer.
Hoe dit alles er uit ziet?

Uilenkaart

Mijn gedeelte van de hobbykamer


alle seizoenkussen

van dichtbij
Ik ga nu weer verder met de allerseizoenen kussen.
Op postcrossing gebied, heb ik nu 6 kaarten traveling, ik wacht af wanneer die binnen zijn, dan stuur ik weer een aantal kaarten.
Maandag weer aan het werk......

Reacties