144 dagen, 12,5 jaar en een logé!

Na 144 dagen is eindelijk mijn kaart naar 

aangekomen!
Ik had nooit verwacht dat die kaart aan komt. Dacht zal wel blijven hangen in de post.
Nu heb ik nog 3 kaarten die "expired" zijn. Ik weet even niet wat de Nederlandse vertaling is hiervan.
En nog 2 kaarten die gewoon aan het reizen zijn.
Het valt me wel de laatste tijd op , dat ik bij Postcrossing alleen maar Russische of Chinese adressen krijg.
Of is dat alleen maar toeval?. Het duurt altijd lang voordat een Rus of een Chinees, mijn kaart ontvangt.

Sinds kort heb ik ontdekt, dat je een afbeelding van het internet kan plakken, en dit in je blog kan zetten!
Ik ben nog niet zo handig om dingen te zetten in mijn blog. Ja, berichten lukt me wel. Maar hele moeilijke dingen nog niet! 

Vanavond gaan mijn man en ik uit eten. Hij is vandaag precies 12,5 jaar bij hetzelfde bedrijf. Afgelopen donderdag is dit gevierd in zijn filiaal. Hij is flink verwend: wat kado'tjes om lekker te ruiken, super grote bos bloemen, en cadeaubonnen van de VVV.
Hij werkt ook in een supermarkt, niet hetzelfde filiaal maar een andere. Wel dezelfde keten: die met de hamsters 


Met mijn assistent-supermarkt manager, gaat het goed. Hij is sinds woensdag weer thuis. En volgens zijn vrouw, had hij al weer praatjes.
Bedankt voor het mee leven!

Voor het eerst van mijn leven, heb ik iets gedaan wat ik nog nooit durfde tot nu toe!
Namelijk meedoen aan iets in Blogland!
Ik heb wel een paar keer met een Give-away gedaan. Maar dit is heel iets anders.
Namelijk een logeerpartij van Miss Sweetheart!
( Haakjuffie )

Ik ben zo benieuwd hoe dit avontuur gaat lopen.
Ik heb bij http://zomerkind.blogspot.nl/  ( zomerkind ), de avonturen van Flipje aandachtig gevolgd!
Ik hoop dat Miss Sweetheart het ook zo leuk heeft bij mij.
Volg het bij Haakjuffie! En als ze bij mij is, bij mij ook!

Reacties

  1. Zo dan, die heeft er lang over gedaan!!
    Maar gelukkig is ie aangekomen ...

    Wat fijn dat de manager weer het mannetje is , een opluchting he?

    Gefeliciteerd met je lieve hubbie... wat een tijd alweer zeg. En gezellig lekker uit eten. Geniet er maar van !

    Wat lief van je dat je reclame maakt voor mijn blogje en voor Miss Sweetheart.
    Het gaat ongetwijfeld goedkomen hoor. Ik lees in alles wat je schrijft en plaatst dat je een lief mens bent, dus no worries.
    Ze zal snel je kant opkomen.

    Fijn weekend, veel liefs xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten