Een week vol dingen!

Afgelopen dinsdag, ging ik naar een dorpje in de buurt. Daar haalde ik voor de buurvrouw, kattengrind.
Maar in het dorpje staat ook de Action.
Dat is echt een gevaarlijke winkel voor mij!

Want dit heb ik gekocht: 


Donderdag was ik lekker vrij. En het was mooi weer. Dus heb ik mijn moeder uitgenodigd om lekker in de tuin te freubelen. We zijn begonnen aan een vilten-etui.
De mijne ziet er zo uit: 

Een uil!
Er gaat nog een ritssluiting er in en de beide zijkanten moeten nog dicht genaaid worden.
Zie je mijn eigen label links onderin? Die moet ook nog een leuk plekje hebben.

In het weekend heb ik het borduur werkje voor mijn buurvrouw afgemaakt. Het wachten is nu op de naam en de datum!

Zondagavond ben ik geschrokken.
Mijn man was naar zijn vader om daar op Sport 1 ( een zender waarvoor je moet betalen ) de formule 1 race te kijken. Ik bleef achter met poes Beauty, die buiten was.
Ik keek even naar buiten, en zag haar kletsnat!
Het had niet geregend. Beauty heeft de gewoonte om uit de waterton te drinken. Net zoals deze poes:



Onze waterton ziet er zo uit:



 En het waterpeil is:




Beauty dacht dat ze er kon uit drinken, maar is er in gevallen!
Gelukkig kon ze eruit komen. Moet er niet aan denken wat er anders gebeurd kan zijn...
Ik heb het natte poesje een beetje afgedroogd, de rest deed ze zelf met haar tong.
Beauty en ik gingen lekker een dvd Midsummer Murders kijken. En ik heb haar verwend en geaaid...

Vandaag op werk, heb ik ook weer wat mee gemaakt.
Ik werk bij een supermarkt, tijdelijk op verschillende afdelingen: kassa, brood, vleeswaren en kaas en houdbaar. ( manusje van alles dus ).

Onze assistent-supermarkt manager heeft een hartinfarct gehad. Hij is met de



meegenomen naar het ziekenhuis. Hij werd gelijk gedotterd.
Ik leef met hem en zijn familie mee. Hoop dat het goed gaat met hem!

Ondanks dit alles, probeer ik nog hieraan te werken:

Fijne avond allemaal!

Reacties

  1. ♥♥♥♥ oooh, ik zie uiltjes , en daar ben ik gek op! ♥♥♥♥
    Zou ook geschrokken zijn met je poes.., gelukkig is het goed afgelopen pfff,
    En wat erg van je manager, sterkte!
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een week vol dingen zeg! Wat een mooie spulletjes heb je gescoord!!! En die arme Beauty... :)
    Hopelijk komt alles weer goed met je manager!

    liefs! Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten