Weer terug

Het midweekje Friesland was erg fijn! We hebben hier gelogeerd:

Het is een appartement, hoort bij Sonneborghe: www.sonneborghe.nl
Op een ochtend keken we uit het raam en zagen:
een pauw! Hij of zij, kwam kijken of wij al wakker waren!
Op Sonneborghe waren ook deze dieren te zien,
Herten!


We hebben de batterij weer flink opgeladen. 
Van borduren kwam niet veel terecht....

Vrijdagavond waren we weer thuis: want we hadden kaarten liggen voor

Tineke Schouten.
Het was weer erg leuk, we hebben ons kapot gelachen! Hiervoor sparen we graag!

In het weekend heb ik wel wat geborduurd voor Ilse die op onze Beauty heeft gepast.
Ik kan alvast wat laten zien, ik ben nu met de stiksteken bezig. Het is wat gepriegel, maar maakt het werkje wel af.
Je kan nu zien wat het wordt, maar nog niet de kleuren.
Dit is wel het laatste wat ik laat zien, de volgende foto van dit, komt als de baby geboren is! Hou mijn blog in de gaten de komende maand!



Reacties

  1. Welkom thuis :D Wow, gaaf zeg als er opeens zo'n pauw in je tuin zit!! En ben zo benieuwd naar je borduurwerk :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis weer. Heel fijn om je weer te lezen. En wat hebben jullie het fijn gehad zeg! Heerlijk. Bijzonder die pauw ♥

    Ben erg benieuwd naar je mooie borduurwerkje. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten