Hazel's blog: De week volgens Hazel

Hier ben ik weer met mijn blog op zaterdag.
Waar ga ik het over hebben?
Over dingen die mij deze week opvielen.

Ik begin met deze foto:

Beauty die lekker ligt te slapen in André’s bureaustoel.
Ik verbaas me keer op keer, waar zij ligt te slapen.
Als Céline of André opstaan van een stoel, springt Beauty gelijk erop. Zeker lekker warm.
Lieve lezers, hebben jullie ook huisdieren? En zo ja, liggen zij ook op vreemde plekjes?
Over vreemde plekjes gesproken. Ulle en ik hebben ook een vreemd plekje gevonden om samen te zijn.
Namelijk hier:
 We zitten in de lade van Céline’s bureau. Gezellig weg dromen in de armen van Ulle….

Ik ben ook erg blij dat Esther en Berry, het kunstwerkje van Björn mooi vinden. Ulle en ik vonden het ook mooi!



Donderdagavond heb ik naar de Passion gekeken. Ik kreeg er kippenvel van. Zo mooi gespeeld en gezongen. Ik vond Jezus ( Jan Dulles ) en Judas ( Jamai ) erg goed.
Jan Dulles




Jamai



Simone Kleinsma als Maria, deed ook het uitstekend. 






Hebben jullie ook gekeken?


Ik wilde chocolade eieren verstoppen voor Ulle, maar die hebben ze niet hier in huis!
Ook geen gekleurde, gekookte eieren.
Wel is er een paastak met gekleurde plastic eitjes




Misschien ga ik deze wel verstoppen voor Ulle….!
Céline gaat lekker uitrusten en veel borduren. Ik heb mijn twijfels over het laatste, ik ga haar goed in de gaten houden. Wat gaan jullie  met de Paasdagen  doen?

Tot volgende week, en fijne Paasdagen.

Liefs Hazel







Reacties

  1. En of we er blij mee zijn, het stat te pronken heb het vandaag ook aan Trui laten zien (miss creatuurtje) ook zij was onder de indruk! Pip onze poes ligt op de gekste plekjes, Silje graag voor een raam en meneertje Dirk op de zelf gemaakte divan van steigerhout. Hele gezellige paasdagen X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten